Te vaak mensen zien onze beoordelingen en het gevoel dat onze producten niet veilig zijn voor hun kinderen en hun bejaarde ouders. Als het gaat om onze producten en de manier waarop we ze testen, vinden we het noodzakelijk om ons onderzoek aan onze lezers te wijzen. In de afgelopen 12 maanden hebben we een aantal klachten ontvangen over producten. In die gevallen hebben we de producten getest, hebben we een volledige review gedaan, en toen namen we het product weg voor meer tests. Als onze producten niet zouden mislukken, zouden we ze nooit te koop zetten. Maar hier is de vangst. Daar krijgen we geen geld voor. Niemand doet dat. Daar zijn we hier niet voor. We doen dit omdat we van je houden, de consumenten.

Dit is waar je van pas komt. We willen uw koopervaring zo eenvoudig en plezierig mogelijk maken. U bent onze klant. We hopen dat door het plaatsen van uw foto's en recensie op deze blog zullen we u helpen vinden wat je wilt kopen.

U onze vorderingen hier en hier volgen. We hebben een onafhankelijk onderzoeksproject voor hen gelanceerd, zodat ze een gevoel kunnen krijgen voor ons proces voor het produceren van zitkussens, hoe we ze testen, hoe we ze prijzen en hoe we omgaan met klachten van klanten.

Ik ben een zitkussen koper die ook een onderzoeker en onderzoeker die weet hoe om resultaten te krijgen. Ik werk op verschillende gebieden en heb vele jaren aan verschillende projecten gewerkt, maar heb het nooit nodig gevonden om mijn academische belangen opzij te zetten. Mijn professionele interesses zijn voornamelijk de ontwikkeling van de kwaliteit van het zitkussen, de ontwikkeling van de zitkussenindustrie en de evaluatie van de beste zitkussenmerken. Ik heb mijn onderzoek gedaan in vele disciplines - informatica, materialen, elektrotechniek en andere aanverwante gebieden. Daarnaast doe ik onderzoek en ontwikkeling voor andere industrieën zoals de bouwsector, voedings- en drankenindustrie, industriële processen en het leger. Mijn onderzoeks- en ontwikkelingservaring is divers, maar ik denk dat ik een goede match heb gevonden voor onze niche in dat ik een academicus en ook een ondernemer ben, met een interessante achtergrond in informatie en een goede kennis van het bedrijfsleven.

Wij geloven dat het zitkussen en de componenten daarvan deel moeten uitmaken van het inzicht op consumentenniveau in kwaliteit en comfort. Om die reden doen we geen garantieverklaringen of goedkeuring van een bepaald merk of product. We beantwoorden echter graag vragen over ons product wanneer u een bericht plaatst op de blog en bieden enkele links naar relevante informatie. Wij helpen u graag met vragen over zitkussens en andere producten. Als u een probleem met de producten vindt, meld het dan in de comments en we zullen actie ondernemen. Wij zullen geen kritiek op de zitkussens of andere producten aanvaarden zonder bewijs te leveren voor dergelijke kritiek en een bron van bronnen, waaronder de eigen website van de bron, naar gelang van het geval.

Wat is het duurste zitkussen ter wereld? - Stoel kussen prijzen in de wereld variëren sterk en kan vrij hoog zijn in sommige landen.